Πέμπτη 11 Ιανουαρίου 2007

Τρικυμια εν κρανιω...



Τα νευρα μου τσαταλια,οι ορμονες χτυπανε κοκκινο,νιωθω κατι να φουντωνει και...ακουγεται το καταλληλο τραγουδι.
Καλημερα Ελλαδα - Goin'Through
οπου θα συμφωνησω με τον κατωθι στιχο"Κυριε υπουργε,ΓΑΜΩ ΤΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ ΣΑΣ"
Και δεν με πειραζει καθολου το χρωμα της ταμπελας σας,ουτε το πολιτικο σας μανιφεστο.Ολοι ιδιοι ειστε ετσι κι αλλιως ή οπως λεει και η μαμακα μου"ολα τα γουρουνια εχουν την ιδια μουρη".
Αυτο που με ενοχλει ειναι η ΒΛΑΚΕΙΑ της συγκεκριμενης κυβερνησης η οποια ξεπερνα τις προηγουμενες μη σου πω και τις επομενες.
Πού πας παιδι μου Καραμητρο να κατεβασεις νομοσχεδιο παραμονες εξεταστικης;
Δεν ηξερες,δεν ρωταγες;Κι αφου θα το περασεις το γαμημενο γιατι ετσι σου καυλωσε γιατι βρε ηλιθία δεν το περνας γιορτες,αργιες ή οποτε να'ναι εκτος απο παραμονη εξεταστικης;Γιατι πρεπει να πληρωσω παλι εγω το μαρμαρο που εφτασα σαραντα χρονων για να ξεπληρωσω τις μαλακιες τις δικες σου και οοοολων των προηγουμενων;Πρεπει να φτασω ογδοντα για να παρω το κωλοπτυχιο να το δειχνω μετα στον Αγιο Πετρο;
Μπορει να μην ειμαι πλεον 16αρα αλλα ΣΑΣ ΓΑΜΩ ΤΑ ΛΥΚΕΙΑ γιατι απο τοτε που ημουν 16 μεχρι τωρα δε φτιαξατε τιποτα και γκρεμισατε και τα υπολοιπα μετατρεποντας και τον τελευταιο καθηγητη σε θλιβερο δημοσιο υπαλληλο χωρις φλογα και παθος.
Και για αλλη μια φορα ακουγεται το καταλληλο τραγουδι...
ΠΟΣΟ ΑΚΟΜΑ - STAVENTO
"Να πα να γαμηθει η καθε εκδοχη που θελει να κοιμασαι χωρις καμια ενοχη"
Η μονη ενοχη που νιωθω ειναι οτι ειμαι υποχρεωμενη να σας παραδωσω τα παιδια που καποτε θα κανω για να τα μετατρεψετε σε αβουλα-κακοβουλα πλασματα.Αυτο ειναι το μονο που με αποτρεπει απο το σχεδιο που ονομαζεται διαιωνιση του ειδους.
Κι οπως ειπαμε....ΓΑΜΩ ΤΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ ΣΑΣ!

1 σχόλιο:

λωλή είπε...

Πες τα, φιλενάδαααααααα! Γαμώ τα υπουργεία τους μέσα. Και την παράνοιά τους! Πρέπει να ΄χεις μεγάλη λώλαααααα (με φώναξε κανείς; )για να ζεις στην Ελλάδα τελικά!!